اردوی معارفه پایه هفتم در اردوگاه تفریحی شهید باهنر


توضیحات

جشن معارفه دانش‌آموزان پایه هفتم به‌گرمی هر‌چه‌تمام‌تر در روز ۱۶ ام تیرماه و هم‌زمان با آغاز پایگاه تابستانی «یک تابستان و صد نشان» برگزار شد. مسئولان دبیرستان متوسطه اول سلام صدر با برگزاری اردوی تفریحی در اردوگاه تفریحی-فرهنگی «شهید باهنر و کولکچال»، از اولین مواجهه دانش‌آموزان با دوره راهنمایی خاطره‌ای ماندگار و شیرین ساختند.

اردوگاه شهید باهنر یکی از بهترین و مجهزترین مجموعه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی‌ برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزی‌ست. دانش‌آموزان صبح زود در مدرسه حاضر شدند و پس از گرفتن عکس یادگاری دسته‌جمعی، راهی اردوگاه بین‌المللی شهید باهنر شدند. اردوی معارفه با خوشامدگویی به دانش‌آموزان پایه هفتم و آرزوی موفقیت برای آن‌ها آغاز شد و سپس نوبت به تفریح و ورزش رسید.

بچه‌ها وارد زمین چمن فوتبال اردوگاه شهید باهنر شدند، همراه با مربیان خود گرم کردند و بعد از حرکات کششی اولیه، تیم‌ کشیدند و با هم مسابقه دادند. بعد از آن با صرف هندوانه به‌‌عنوان میان‌وعده از دانش‌آموزان پذیرایی شد تا کمی از انرژی ازدست‌رفته را جبران کنند. سپس کمی استراحت کردند و با هم کمی آشنا شدند تا نوبت به صرف ناهار رسید.

بعد از صرف ناهار نوبت به آب‌بازی با تفنگ‌های آب‌پاش رسید. بخش آب‌بازی به‌حدی برای دانش‌آموزان جذاب و مهیج بود که برخی سرتاپا خیس شدند. در پایان نیز کادر اجرایی و آموزشی مدرسه به دانش‌آموزان معرفی شدند و آشنایی اولیه‌ای بین آن‌ها ایجاد شد.

امیدواریم که اردوی معارفه پایه هفتم به دانش‌آموزان خوش گذشته باشد و در ادامه پایگاه تابستانی و سال تحصیلی بتوانیم در کنار یکدیگر،‌ سال تحصیلی پربار و خاطره‌انگیزی را رقم بزنیم.