جشن انتهای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳


توضیحات

یک ‌سال تحصیلی پربار دیگر هم گذشت و جشن انتهای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مدرسه راهنمایی سلام صدر در تاریخ ۲۹ خرداد برگزار شد. دانش‌آموزان عزیزمان در طول سال تحصیلی گذشته با تلاش و پشتکار خود توانستند چه در عرصه‌‌های تحصیلی و علمی و چه در زمینه‌های پژوهشی، فرهنگی و ورزشی، افتخارات ارزشمندی را کسب کنند.

تلاش‌های این دانش‌آموزان شایسته تقدیرند و کمترین کاری که می‌توان برای آن‌ها انجام داد، برگزاری جشن و قدردانی از زحماتشان است. در  این جشن، دانش‌آموزان عزیز هر ۳ پایه، والدین گرامی آن‌ها و کادر اجرایی و آموزشی دبیرستان دوره اول سلام صدر حضور داشتند و روز شاد و خاطره‌انگیزی را در کنار یکدیگر رقم زدند.

در جشن فارغ‌التحصیلی مدرسه راهنمایی سلام صدر، ابتدا کارنامه دانش‌آموزان به آن‌ها اهدا شد. همچنین با تقدیم لوح یادبود، از زحمات و تلاش‌های تک‌تک دانش‌آموزان عزیز قدردانی شد تا با روحیه‌ای مضاعف به استقبال سال تحصیلی جدید بروند. علاوه‌براین، از دانش‌آموزان افتخارآفرین در عرصه‌های پژوهشی، علمی، فرهنگی و ورزشی نیز تقدیر شد.

دانش‌آموزان کوشای مدرسه راهنمایی سلام صدر، امسال هم مانند همیشه، در زمینه‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی و ورزشی مانند مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران و نمایش‌های صحنه‌ای و عروسکی افتخار آفریدند. به‌همین‌دلیل، بخشی از جشن پایان سال تحصیلی به تقدیر از برگزیدگان علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی سلام صدر و اهدای جوایز این عزیزان اختصاص داشت. همچنین دانش‌آموزان و والدین گرامی آن‌ها در طول مراسم با یکدیگر عکس یادگاری انداختند.

 ناگفته نماند که در بخشی از جشن انتهای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مدرسه راهنمایی سلام صدر، گروه خوش‌ذوق و توانمند تئاتر مدرسه برای دررفتن خستگی مهمانان عزیزمان نمایش اجرا کردند و آن‌ها را سر ذوق آوردند.

به دانش‌آموزان پرتلاش و خانواده‌های همدل آن‌ها برای تمام زحماتشان در طول سال تحصیلی گذشته خداقوت می‌گوییم و امیدواریم که در سال تحصیلی پیشِ رو نیز بتوانیم مسیر رشد و پیشرفت را پرقدرت ادامه دهیم.