اردوی بولینگ اُپال در پایگاه تابستانی ۱۴۰۳-۱۴۰۴


توضیحات

همان‌طور که تابستان دانش‌آموزان بدون گردش و اردو تابستان نمی‌شود، پایگاه تابستانی مدرسه راهنمایی سلام صدر هم بدون اردو پایگاه تابستانی نمی‌شود. در دوره نوجوانی هر چه اردوها مهیج‌تر و پرتحرک‌تر باشند بیشتر به دل دانش‌آموزان می‌نشینند و خاطرات زیباتری مخصوصا برای نوجوانان پسر رقم می‌‌زنند.

دبیرستان دوره اول سلام صدر، امسال هم مانند همیشه، در طول پایگاه تابستانی اردوهای جذاب و پرهیجانی را برای دانش‌آموزان خود تدارک دید. اردو بولینگ اُپال در پایگاه تابستانی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ یکی از این اردوهای فرح‌بخش بود که با حضور پایه‌های هفتم، هشتم و نهم در مجموعه ورزشی-تفریحی اُپال برگزار شد.

برای جلوگیری از بی‌نظمی و ناهماهنگی، دانش‌آموزان به ۲ گروه تقسیم شدند و هر گروه در روز خاصی به اردو رفتند: دانش‌آموزان پایه هفتم در روز ۱۰‌ام مرداد و دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم در روز ۲۴‌ام مرداد. سالن بولینگ اُپال از مجهزترین و بهترین سالن‌های بولینگ کشور است و هر ساله از مسابقات بولینگ کشور‌ی‌ میزبانی می‌کند. دانش‌آموزان دبیرستان دوره اول صدر به همراه مربیان ورزشی مدرسه، در این اردو بیشتر وقت خود را سرگرم بازی بولینگ و دوئل‌های جذاب بودند.

 مجموعه ورزشی-تفریحی اُپال در کنار سالن بولینگ دارای امکانات دیگری مانند سالن بیلیارد، ایستگاه آدرنالین (بازی واقعیت مجازی)، بازی‌های کامپیوتری و بردگیم است. دانش‌آموزان به تناسب علایقشان، از دیگر امکانات این مجموعه ورزشی نیز بهره بردند و روز شیرین و ماندگاری را تجربه کردند. 

اردوها و برنامه‌های تفریحی پرهیجان به دانش‌آموزان نوجوان کمک می‌کند تا انرژی مضاعف خود را به شیوه‌ای درست تخلیه کنند و به حسی از آرامش برسند. از صمیم قلب امیدواریم که اردو بولینگ اُپال در پایگاه تابستانی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به دانش‌آموزان عزیزمان در دبیرستان دوره اول سلام صدر خوش گذشته باشد.